måndag 30 mars 2009

inget bloggande

heeej bloggläsare.jag har inte kunnat blogga på ett par dagar för att de har inte gått att komma in på blogspot :/ har saknar bloggen faktist...eh den ''förra'' veckan var jätte bra.specielt lör-sön (a) i lördags stack jag & linda te haninge c & skulle shoppa å bara gå runt och glo.eftersom jag bara hade ett par jeans (KLAGA LAGOM PÅ ATT JAG E MJUKISBYXBEROENDE!) men iaf så skulle jag köpa ett par där inne.men jag skickade inte några som jag tyckte om eller som var billiga.sen gick vi in på lindex igen.och då såg jag ett par vita jeans för 199:- sen sa linda att det fanns ett par vita på h&m också, så jag sa att hon skulle springa dit och kolla vad dom kostade.och gissa vad, domkostade 198 :- asså shet omg, en krona billigare.men sen kom ju linda på att jag hade 25 % rabatt på lindex.så jag tog dom på lindex :p sen missade vi tåget hem.så vi stannade kvar en kvart extra.sen väntade vi i vh på tåget mot nynäs.sen sprang vi hem te hon och gjorde oss lite grann te gården.(ungdoms gård/fritids gård) dom hade ''fest''.det var typ kul men gaaaaaaanska dött.och i söndags var jag på min kusins kalas.hon fyller sex i morron (tisdag 31/3.) hon har blivit så sjukt stor.det känns som att de var typ ett halvår sen hon låg i vagn och inte ens kunde gå..tiden går så fort.snart e de sov time.så puss.

jag saknar dej tvilling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar