tisdag 3 mars 2009

slut på frid och fröjd.

nej men hejsan alla som läser.om det e någon som gör det (a) tss, den här veckan har varit bra och dålig.dålig för privataskäl, och bra för att..:
1.LOV!
2.har varit med mimmi
3.varit i umeå :)
4.eh, att det mesta har varit bra ;p
hehe :) ikväll ska jag hem.. :/ JAG VILL INTE!!vill inte te skolan imorron.hemskt.men det kommer bli kul att träffa julia,linda,vera,alva,nathalie,vendela typ dom?juste ska bli kul att träffa oskar också ^^ han som var i thailand i typ två veckor ;o lyllo.ååh jag vill verkligen ha sommar!SOMMAR KOM SOMMAR KOM!! här i umeå e det skiiiiiiit mycket snö.drygt -.-' det e tydligen som vår i göteborg.STÄMMER DET?:D haha isåfall flyttar jag dit.eller kanske inte :) men för er som e snö älskare så e umeå ett bra altenativ att bo i :) gud vad jag vill ha sommar.tänk er att vakna av solen och sen så går man upp, klär på sej, fixar sej, ätrer en skit god frukost, ringer någon och frågar om man kan hitta på något (i mitt fall LINDA!) sen så möts man tex vid niksta om man heter linda eurenius och felicia höglund, sen så drar man och hänger vid skotten sen så drar man te hanvik :D *FELICIA VAKNA* får inte tänka så..kommer bra må dåligt för att de e vinter.ååh vill ha tillbaka sommar 2008.nu tänker jag sluta skriva.vill bara ha sommar :/


första bilden på mej och mimmi, oseriös.
andra bilden på mej, oseriös.

/felicia

1 kommentar: