torsdag 12 mars 2009

På väg att bli sjuk

..Det e sant det.Jag tror att jag e på väg att bli magsjuk.Jag vill inte det, jag vill inte det JAG FÅR INTE DET!För då kan jag inte vara med linda i helgen ;( Och då kanske inte vi kan passa sandra, om vi nu ska det.Det är bara något vi har pratat om.Att det vore kul om vi satt barnvakt till hennes 10 åriga syster som e jätte snäll och jätte rolig :) Jag tror att det var i måndags då hon ville att jag skulle leka häst med hon.Hehe bara för att vara snäll så gick jag med på det, något jag inte borde ha gjort.Eftersom hon tog ett hundkoppel och satte runt min mage osv.Sen hoppade hon upp på min rygg och jag skulle springa runt, men jag hållde på att strypas sen årkade jag inte vara med längre.Jag vet inte varför jag alltid e så snäll mot mindre.Asså imot mina kompisars syskon, och dom blir som..som plåster på mej.Hehe, eh jag får inte sitta vid datan för mamma -.-' så jag mååååste sluta skriva :/ kram :)

1 kommentar: