tisdag 31 mars 2009

MIN HALS !!!

hej alla flummfjolle läsare.idag gick jag inte te skolan eftersom de känns som att jag har halsfluss..de e sjukt, för ibland har jag as ont i halsen & ibland e den helt normal.klaga på den tack ! asså lixm typ så här typ dah..fråga mej inte.jag e kontig.jag e flumm.har nästan inte flummat något på tre dagar ;o haha, juste.för er som inte ''fattar'' vad ''flumm'' e, eller asså..kollanär vi ''ungdomar'' har typ mycke energi eller vad man ska kalla de så blir man ju typ sprallig.som tex jag, ja kan gå runt och typ skrika, fittkuknynäs suger.jag vet, de lover omoget med de var ett tex.asså fattar ni ? de e inte att jag knarkar ! utan att jag e för glad.haha omg, svårt att förklara :p men iaf, idag så var ju inte jag i skolan.men jag var med linda & olivia en stund efter dom hade varit i skolan, för jag trodde att linda hade med sej mina glasögon.men ikke sa nicke, hon hade lämnat dom i skolan.TÄNK OM DOM E SNODDA (!!!!) jag kommer cutta hennes mage då.asså jag glömde dom igår hemma hos hon.jaja, nog pratat om de.ikväll satt jag & kollade på ''den rätte för rosing'' och min favvo vann ! HUGO VANN !! haha fy fan vad glad jag blev.men jag tyckte synd om modellen :/ men men..efter de kollade jag på andra avenyn.hjärta på det.men jag e lite ledsen eftersom de bara e på tisdagar & klockan nio te typ kvart i tio..men eftersom jag blev blogg sugen så gick jag och satte mej & skrev.men jag måste göra mej klar för sängen nu.klockan e 22.01 så ciao & godnatt !

1 kommentar:

  1. Men hur skriver du unge?! Jäkla ghettostil på dig :( Nu vågar itne jag flytta dit bort, om du ska låta som, jag vet inte vad :( *Snyft*

    SvaraRadera